ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі родентицидів та інсектицидів для проведення дезінфекційних заходів, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Державна установа «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» ЄДРПОУ 38523259 вул. Привокзальна, 27 м. Суми Сумська обл. 40022; категорія замовника – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
2. Назва предмета закупівлі: Родентициди та інсектициді за ДК 021:2015 – 24450000-3 Агро-хімічна продукція.
3. Вид процедури: Відкриті торги з особливостями.
4.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-03-015465-a
5.Місце поставки – 40022 вул. Привокзальна, 27 м. Суми Сумська обл
6.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог чинного законодавства. Детальна інформація про технічні та якісні характеристики в Додатку 3 до тендерної документації.
Товар повинен мати копії сертифікатів які офіційно підтверджують якість товару відповідно до чинного законодавства. Поставка товару повинна відбуватись з дотриманням вимог до зберігання та транспортування товару (цілісність оригінальної упаковки з необхідними реквізитами виробника під час транспортування забезпечує збереження якості товару, якщо це передбачено інструкціями та гарантує що товар буде таким, що не був у вжитку). Закупівлю по коду ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція здійснити шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями у відповідності з вимогами постанови КМ України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
7. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Загальна вартість закупівлі – 99000,00 грн з ПДВ. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, було попередньо здійснено на підставі закупівельних цін попередніх періодів шляхом коригування ціни договору попереднього періоду а також шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, тощо. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та результатами моніторингу.