ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі бензину А-95 та палива дизельного в талонах/скретч-картках, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Державна установа «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» ЄДРПОУ 38523259 вул. Привокзальна, 27 м. Суми Сумська обл. 40022; категорія замовника – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
2.Назва предмета закупівлі: Бензин А-95 та паливо дизельне в талонах/скретч-картках за кодом ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти.
3.Вид процедури: Запит ціни пропозиції.
4.Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-24-006034-a
5.Місце поставки:Сумська обл. м. Конотоп, вул. Садова, 6.
6.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог чинного законодавства. Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2024 року. За своїми характеристиками Бензин А-95 та дизельне паливо повинні бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015. Бензин та дизпаливо повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зважаючи на виробничу потребу, відпуск нафтопродуктів для заправки автотранспорта Замовника повинен здійснюватись в м. Конотоп Сумської області, тому замовником встановлена вимога в частині здійснення поставки.
З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості кожної партії пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару.
7.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Загальна вартість закупівлі – 70800,00 грн з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період, та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).