ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі вимірювальних приладів, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Державна установа «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» ЄДРПОУ 38523259 вул. Привокзальна, 27 м. Суми Сумська обл. 40022; категорія замовника – Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
2.Назва предмета закупівлі: Анемометр-термогігрометр AZ-8917 по коду ДК 021:2015 38340000-0 – Прилади для вимірювання величин.
3.Вид процедури: Відкриті торги з особливостями.
4.Ідентифікатор закупівлі:. UA-2024-11-14-005495-a
5.Місце поставки – Сумська обл. м. Суми, вул. Привокзальна, 27
6.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Прилади дають можливість визначити швидкість потоку, температуру і вологість повітря. Застосовуються для перевірки та діагностики роботи систем вентиляції, кондиціонування, з метою виконання завдань у сфері санітарного контролю повітря у робочій зоні виробничих приміщень, біологічної безпеки та захисту населення. Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до потреб замовника. Товар повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні. Постачальник повинен надати декларації про відповідність вимогам відповідного технічного регламенту згідно з чинним законодавством, паспорти або сертифікати якості, інструкції з використання або технічні листи на запропоновану продукцію. Товар повинен бути новим, не бувшим у використанні чи експлуатації, упаковка не повинна мати зовнішніх пошкоджень, розкритою, неукомплектованою чи недоукомплектованою, не мати забруднень, або слідів їх усунення. Товар повинен передаватись Замовнику в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.
7.Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Загальна вартість закупівлі – 98000,00 грн з ПДВ. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, було попередньо здійснено шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 за результатами моніторингу.